04 november 2009

Önskat: homopingvinpar

5 kommentarer:

  1. Tack Djurbloggen! :) Nu blev jag glad.

    SvaraRadera
  2. Jag önskar fler bilder på gulliga djur som äter! Helst inte idisslare, pandor och såna djur som ALLTID äter på bild, jag tänker mig söta sällanätare.

    Tack.

    SvaraRadera
  3. Anonym: Varsågod!

    CJ: Jag ska leta upp en riktig härlig bild. Den som väntar på nåt gott!

    SvaraRadera
  4. Alltså, hur ser man att de är homo?

    SvaraRadera
  5. Viktor: du ser inte det med blotta ögat men jag vet att just den här bilden föreställer två homopingviner (två hanar) för jag har sett den i tidningen. De är de där homopingvinerna i Tyskland som det blivit så mycket rabalder om. Många tycker att djurskötarna ska separera dem bara för att det skulle vara "onaturligt". Sjukt!!!! Låt de vara kära i varandra, det är ju jättefint. Och djurkötarna låter de hålla ihop. De har till och med adopterat en liten unge som inte hade nån mamma!

    SvaraRadera